Jan Jakub Dvořák
Jan Jakub Dvořák
lektor fotografie a vedoucí pedagog reklamní tvorby, škola Michael
MgA. Jan J. Dvořák, Ph.D. (* 1971), absolvoval katedru fotografie pražské FAMU (1997). V roce 2006 tamtéž obhájil disertační práci. Studoval rovněž sociologii na UK (1989 - 91) a masovou komunikaci na FSV UK (1998 - 2000). Po absolutoriu působil jako volný fotograf, spolupracoval s hudebními vydavatelstvími, periodiky, reklamními agenturami, architekty, designéry, firmami. Od roku 2006 vyučuje na Střední škole reklamní a umělecké tvorby Michael - především předměty, týkající se reklamy a marketingových komunikací, masmédií, historického vývoje fotografie. V roce 2008 se stal vedoucím pedagogem reklamní tvorby.
Při absolutoriích posluchačů Vyšší odborné školy reklamní a umělecké tvorby Michael je činný v pozici oponenta závěrečných prací a člena zkušební komise. Jakožto oponent diplomních prací spolupracuje také s Institutem tvůrčí fotografie Slezské univerzity v Opavě. Přednášel rovněž na pražské Vysoké škole kreativní komunikace. Je hlavním autorem a editorem publikace Jak dělat dobrou reklamu (Michael 2014; spolu se Z. Štěpánkem a D. Jelínkovou).
.
.
.
.