Stimul č. 3 - Webové a kariérní stránky
Webové stránky jsou vizitkou každé organizace. Jejich prostřednictvím si veřejnost utváří první dojem o firmě, o tom, co vytváří, zpracovává či inovuje, s kým obchoduje a především, jak je společensky odpovědná. Pro studenty i žadatele o práci je web rozcestníkem na kariérní stránky. Některé firmy mají z různých důvodů vytvořené samostatné kariérní mikrostránky. Předmětem tohoto soutěžního stimulu je hodnocení vizuální, orientační a obsahové stránky u dvou níže uvedených výzev, do kterých se mohou subjekty přihlásit:
* Webové stránky v českém jazyce (hodnocené jako celek včetně sekce „Kariéra")
* Samostatné kariérní mikrostránky v češtině.
Porotci budou hodnotit vizuální a obsahovou formu webových a kariérních stránek, jejich přitažlivost, technickou vyspělost, inovace včetně netradičního zpracování těchto stránek pro studenty a uchazeče o práci. Porotci rovněž posuzují přehlednost uspořádaní jednotlivých sekcí s přechodem do kariérní sekce včetně snadné orientace na webu s cílem udržení maximální a co nejdelší pozornosti daného návštěvníka z pohledu času stráveného na daném webu.
Přihlášené subjekty získají srovnání ve svém odvětví. Rovněž v případě zájmu obdrží zpětnou vazbu a doporučení od odborných porotců, kdyby se v budoucnu rozhodly nechat si upravit firemní a kariérní stránky tak, aby odpovídaly či předčily současné trendy. Tedy aby jejich web byl pro uchazeče o práci atraktivní, z hlediska marketingové komunikace působivý a především naplnil cíle tohoto komunikačního nástroje.
.
.
.
.