Stimul č. 2 - Digitální nábor a online komunikace


V rámci tohoto stimulu se subjekty mohou zapojit do jedné, dvou nebo všech čtyř soutěžních výzev níže:

*  Kreativní náborové video
*
  Digitální řešení pro nábor a komunikaci se zaměstnanci, studenty nebo komunitiou
*  TOP LinkedIn účet
*  Inspirativní Instagram



U výzvy "Náborové video" budou protci posuzovat přihlášené náborové videokampaně i celofiremní videa s ohledem na jejich nápaditost, inovativní pojetí, integrovanost digitálních prvků, schopnosti videa zaujmout a získat cílovou skupinu, dále pak porotci budou hodnotit nezbytnou vizuální a obsahovou složku, grafické zpracování a celkový dojem z pohledu současné problematiky na trhu práce, trendů v oblasti benefitů a současných potřeb studentů a/nebo uchazečů o práci.

Zajímavé kampaně formují mládež už při volbě studia či následného povolání. Proto je nejvyšší čas zkusit štěstí v oborovém srovnání, mít možnost zpětné vazby i doporučení od renomované poroty a po závěrečném slavnostním vyhlášení si užít popularitu offline i online jako například vítěz prvního ročníku CICHu, společnost Ferrit, v soutěžní kategorii „Náborové video": 

 

uživatelský obsah - vždy jako první článek - NEMAZAT!!!

---slider pro resp---

slider slider slider

Czech Industry Challenge

Finální uzávěrka 22. února

Osvětová platforma pro subjekty z rozmanitých odvětví průmyslu pro podporu růstu

jejich značky, příliv zakázek a talentů.


Odhalení skrytých krás českého průmyslu

formou návazné osvětové putovní výstavy Czech Industry Photo především pro rodiče, děti a mládež.

 

patička

CZECH INDUSTRY CHALLENGE

© 2019

.

.

.

.