Stimul č. 2 - Digitální nábor a online komunikace
V rámci tohoto stimulu se subjekty mohou zapojit do jedné, dvou nebo všech čtyř soutěžních výzev níže:
* Kreativní náborové video
* Digitální řešení pro nábor a komunikaci se zaměstnanci, studenty nebo komunitiou
* TOP LinkedIn účet
* Inspirativní Instagram
U výzvy "Náborové video" budou protci posuzovat přihlášené náborové videokampaně i celofiremní videa s ohledem na jejich nápaditost, inovativní pojetí, integrovanost digitálních prvků, schopnosti videa zaujmout a získat cílovou skupinu, dále pak porotci budou hodnotit nezbytnou vizuální a obsahovou složku, grafické zpracování a celkový dojem z pohledu současné problematiky na trhu práce, trendů v oblasti benefitů a současných potřeb studentů a/nebo uchazečů o práci.
Zajímavé kampaně formují mládež už při volbě studia či následného povolání. Proto je nejvyšší čas zkusit štěstí v oborovém srovnání, mít možnost zpětné vazby i doporučení od renomované poroty a po závěrečném slavnostním vyhlášení si užít popularitu offline i online jako například vítěz prvního ročníku CICHu, společnost Ferrit, v soutěžní kategorii „Náborové video":
.
.
.
.